martes, 2 de enero de 2024

02/01/2024 Molta ansietat

Me llevat a les 5:00 per què jo avui treballo i el primer que he fet és mirar si han ingressat la nòmina de la meva dona ja que s mi ls meva m'han tret uns 1800€ ja que com m'han surbogat han d'iniquitat la nòmina, és una cosa que no podia passar això m'havien dit ja que subrogaven tot fins hi tot el crèdit, pues no en ple Nadal només he cobrat 390 euros contant que la meva dona cobra uns 400€ imagineu com està el compte corrent.
El que no falla es fer l'exercici de meditación fent tècniques de respiració.
i seguidament una sessió de pilates amb l'app Decat'coach i el programa Millora la Teva Flexibilitat ampliant amb 3 exercicis més.
Després de dinar he fet una caminata amb un company d'uns 3 quilòmetres.
i per la nit abans d'anar a dormir una sortida de 7 quilòmetres per fer un total de 10 quilòmetres en total enregistrades per l'app Strava
Al final també he fet més de 1000 calories consumides amb exercicis i més de 10000 passes.
 I cap a les 23:15 al llit que demà a les 5 tornem a llevar-nos.

No hay comentarios:

Publicar un comentario